Sider

torsdag den 31. marts 2011

Kitch et skriveunderlag




Kom forbi en rigtigt fin tapetbutik i Århus C. i går og så til min store glæde en hel masse forskellige ruller selvklæbende tape i totalt kitchede farver. No wonder, at rullerne hed "kitch kitchen" :) Jeg har længe ledt efter den helt perfekte rulle selvklæbende skønhed, da jeg havde tre grimme, gamle og meget slidte skriveunderlag som trængte til en kærlig hånd. Jeg bruger underlagende til at stille min computer på hvis jeg skal sidde i sofaen eller sengen og de er dejlige som skrive og tegneunderlag. Jeg er rigtigt glad for resultatet og glæder mig til at høre kærestens mening :)

6 kommentarer:

  1. Hvor er de seje, totalt god ide lige at smække dem på der.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Hej Camilla,
    Jeg ville super gerne hjælpe dig med transport fra København, men det hænger sådan sammen, at vi er på påskeferie på Falster, og kører ind til København derfra. Så jeg kan desværre ikke hjælpe... Selvom mine priser uden tvivl ville kunne konkurrere med dsb ;o)
    Hilsen Ida

    SvarSlet
  3. Hej Ida :)

    Øv, hvor ærgerligt med transporten, kunne lige se en super god fidus for os begge der :) Nå, men I må hygge jer rigtigt meget, vi ses nok en anden gang :) Mon I skal på loppemarked på Falster? :)

    Fedt du kan lide det Vibeke, Kæresten var faktisk også ok tilfreds (han er en af de mænd som synes rød er en fed farve, heldige mig :) )

    SvarSlet
  4. Det er da bare blevet rigtig godt! Der er noget udenlandsk kitch over det synes jeg :)

    SvarSlet
  5. Tak :D Ja, det minder lidt om en polsk voksdug (vi ved jo alle hvordan sådan en ser ud ;) ), eller et eller andet fra bazar vest :P

    SvarSlet
  6. det var da en klar forbedring, det kan han da ikke andet end at syntes om

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...