Sider

onsdag den 30. marts 2011

Genbrugs-galning



Jeg er som I, der har fulgt med herinde, nok allerede ved genbrugs-gal :) Jeg er helt tosset med Wiinblad, gammelt sengetøj og diverse retrosager :) Og så elsker jeg at tage rundt til genbrugsbutikkerne og finde de smukke sager og har som I kan se været på farten igen! Men jeg må indrømme at vi nok er kommet til et sted herhjemme, hvor der skal luges lidt i genbrugsgodterne. Så jeg er i gang med at rydde op og rydde ud af skabene, så jeg kan få herlighederne med på marked i nærmeste fremtid! Min kæreste er ved at udvikle en allergi for gamle smukke dåser mens jeg der imod nærmer mig ekstatisk forelskelse i fine afskallede dåser i alverdens afskygninger. Genbrugs-galningen over and out.  

2 kommentarer:

  1. Jeg har også overvejet om alt bare får lov til at komme med hjem hos dig, men nu skriver du, at allergien er ved at begynde! Alergien for genbrug har min kæreste fået inden han mødte mig. Hvis du kan bruge et råd, så lad være med at sige, at det er genbrug. Du kunne jo have arvet det...? ;)

    SvarSlet
  2. Jamen kæresten min er MEGET tolerant :) Og han har længe været meget overbærende med min genbrugslast... Jeg har hørt om nogen som giver deres forældre de ting de køber og får dem så til at give en tingene som gave, SMART :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...