Sider

fredag den 4. marts 2011

Supermand og super mand




I går fik min kæreste og jeg ny pynt til væggen :) Et fint genoptryk af en rigtig fin gammel plakat med supermand. Den har virkeligt fine skarpe farver og passer rigtigt god ind ved siden af Bjørn Wiinblad plakaten. Ikke nok med at den ægte supermand fløj forbi vores lejlighed, så var min kæreste også en super mand, som lige handymanede supermand op på væggen :) Udover det var han også overordentlig super på alle områder, da hele dagen gik med at fejre os. Vi havde nemlig 2-års dag i går og fejrede den med rigtig kærestedag på café i bif og hjemme.

2 kommentarer:

  1. Super fed, den supermand plakat - må man spørge hvor du mon har købt den? og tillykke til jer, vi skal fejre 6-års dag idag og jeg glæder mig.
    Go' weekend

    SvarSlet
  2. Hej Maria :)
    Ja, selvfølgelig må du det, den er købt i en plakatbutik, som ligger på Dronningmargrethesvej på Trøjborg i Århus. Men han sagde det var den sidste, men måske kan han bestille flere hjem :) Håber du får held med det. Tillykke med dagen til jer også, vi havde ihvertfald en dejlig dag :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...