Sider

søndag den 20. marts 2011

Genbrugsmor




Min mor er en ørn til at gå i genbrug og hun har næse for hvad der er godter og hvad der er skrammel. Vi går tit i genbrug sammen når jeg er hjemme på besøg. Det er simpelthen så hyggeligt at have en mor som går op i det samme som en selv. Denne gang har hun fundet disse to FANTASTISKE dåser til mig! Er de ikke bare fine og lige i halvfjerdser-ånden, jeg glæder mig allerede til at finde en plads til dem hjemme hos os. Hvor heldig har man lov at være, mange tusind tak til min egen genbrugsmor :)

1 kommentar:

  1. Hej Kamilla!

    Jeg mangler din mailadresse, så jeg kan sende dig mail om blogtræffet næste lørdag. Vil du skrive til mig på kristin@familienkrebs.dk.

    Go søndag.

    Kh Kristin

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...