Sider

fredag den 1. april 2011

Nej, nej, nej! Rod i Vanilla hjem!





Jeg RODER! Meget endda og har faktisk gjort det et stykke tid efterhånden. Jeg har som tidligere nævnt bestilt en stand til studenterhus Århus´s tøjarrangement på stakladen i morgen. Og tøj har jeg nok af, som I kan se faktisk nok til at fylde hele stuen og det har det så gjort de sidste 3 UGER! (Ja, jeg ved det, pinligt! og et under at kæresten stadig bor her ;) ) Men nu er det så lige op over og næsten dagen hvor de fine godter skal sælges. Så kom frisk i morgen fra 12-15 på stakladen i Århus :) Hvis du ser noget du kan lide sælges det selvfølgelig indtil i morgen kl 11.00 :)

2 kommentarer:

  1. Ej øv at jeg ikke kan komme!! :-(
    Pøj pøj med salget :-)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor ærgerligt! Det er ellers et ret godt arrangement :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...