Sider

mandag den 30. maj 2011

Raw cake lover



Jubii sukker-kuren går fortsat strygende og min trang til søde sager stilner ligeså stille af, dejligt :D Men jeg har stadig vanen med at spise det søde siddende i kroppen, men jeg har nu fundet en fantastisk løsning: Nemlig raw cakes! Raw cakes er helt uden sukker, gluten og mælkeprodukter og spækket med nødder sundt kokosfedt, frugt og andre dejlige sager. Jeg var til polterabend og havde for lang tid siden meldt mig til at lave dessert. Jeg må indrømme at jeg faktisk fik lidt ondt af mig selv, fordi jeg ikke engang kunne smage min egen kage! Men så var det jeg kom på ideen med at lave en almindelig version af cheesecakebrownie med hindbær og en raw cake version (som jeg gerne selv måtte spise). Og yes for en succes. Jeg er helt vild med de nøddefyldte kager og er helt stolt af resultatet. Raw cake, min nye sukker-snyder-ven :)

5 kommentarer:

  1. Jeg har med stor skepsis læst om den kogebog og tænkt at det lød som sådan noget pseudo noget, som skal udgive sig for at være noget, det ikke er. Men du kan altså godt anbefale den?

    SvarSlet
  2. Hej Ida :)
    Ja, det kan jeg helt sikkert. Det er jo en smagssag om man synes at wannabe kager overhovedet kan måle sig med rigtige kager. Jeg selv er da helt klart mest til sukkerholdige, fedtede kager, men jeg synes virkelig det her er et godt alternativ til sukker-kagerne. De er jo faktisk sunde og smager stadig rigtigt godt og sødt. :) Jeg synes det er god-samvittighed kager :) Du må endelig skrive, hvis du begiver dig ud på raw cake stien :)

    SvarSlet
  3. uhhh det lyder super lækkert. Vi skal også i gang med NO SUGAR... egentlig burde jeg være i gang. Og jeg ELSKER alternativer.. SÅ den bog må jeg da lige se :O)
    Fedt fedt...

    SvarSlet
  4. overvejer at hoppe med på nul sukker bølgen. Synes du er så sej!!!!!
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  5. Fin blogg du har! Glad jeg fant den :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...