Sider

fredag den 13. maj 2011

Afslapning ovenpå en opryddet dag



Pyha, ovenpå en lang dag sidder jeg nu plantet i sofaen med chai-the, strikkeprojekt og god samvittighed over alle de projekter jeg har fået ført ud i livet i dag. Kæresten og jeg startede formiddagen i kælderen, hvor der blev ryddet kraftigt op (og ud). Vi skal have en stand på loppemarkedet på Steen Billes Torv på Trøjborg i morgen og det må siges at vi nu har samlet utroligt meget som skal sælges! Det er jo helt vanvittigt hvor mange ting man kan samle til sig! Jeg har hermed forbudt mig selv at gå banans i genbrug eller i nogen anden butik for den sags skyld! Fra nu af skal jeg forsøge at bruge det jeg har, og kun købe noget i genbrug eller lign. hvis det er fuldstændigt uundværligt. Synes nærmest vi tilsander i skrammel, men nu er der ryddet grundigt op (hvilket vil sige at man nu kan gå ind i vores kælderrum (ret vildt faktisk!) Jeg føler mig 100 kg lettere pga. mit nye opryddede hjem og kælderrum. Håber alle har haft en ligeså god dag som mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...