Sider

onsdag den 18. maj 2011

Jeg har sparet sammen til...


Sådan en her! Tænk, loppemarkedet i lørdags gik så godt at der, inklusiv resten af opsparingen plus fødselsdagspenge fra mor og far, allerede var penge til den fantastiske Kitchenaid køkkenmaskine! Jeg har lige bestilt den og glæder mig vildt meget til at lave brød, boller og kager (om en lille måneds tid ;) ) med den. Uh, jeg håber den bliver min nye bedste køkken-ven :) Begynder straks at spare sammen til det fantastiske ekstraudstyr, mine små sukkerafhængige tænder savler allerede efter ismaskinen :) 

8 kommentarer:

  1. Fantastisk og godt valg, jeg elsker min. Den er både smuk og funktionel, så kan man ikke bede om mere <3

    SvarSlet
  2. Jeg er så helt utroligt misundelig. Hvis jeg havde 4000 liggende, som jeg ike skulle bruge, var det helt sikkert også det, de skulle gå til! Tillykke :)

    SvarSlet
  3. Åh, tusind tak, jeg glæder mig også helt vildt til den kommer frem :) Det bliver så godt :) Det kan anbefales at sælge ud af sine hengemte sager, det var sådan jeg fik råd til denne herlighed :D

    SvarSlet
  4. Åh den er så lækker! Kan godt forstå du glæder dig til den kommer. Jeg ønsker mig også en..

    SvarSlet
  5. God fornøjelse med den, den bliver du glad for, har en rød en af slagsen, og elsker den...

    SvarSlet
  6. Nøj hvor dejligt ! Jeg har også selv investeret i en det er mit kæreste eje !!! Har faktisk lige bagt citron cupcakes på den :) Det kan anbefales ..

    - Lo
    www.migoglo.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med din nye blærede maskine!! Du er en meget heldig kartoffel, Kamilla!
    Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kommer til strikkeklub i næste uge. Jeg har lidt håndarbejdstravlt...

    SvarSlet
  8. Åh, det er bare den dejligste maskine, nyder den allerede meget :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...