Sider

tirsdag den 24. maj 2011

Mega mussel mani





Der skete noget skrækkeligt til loppemarkedet sidste lørdag! Jeg solgte mine "flytte-hjemmefra" tallerkner! Det frygtelige gik først op for mig da damen jeg havde solgt stakken til gik fra min stand, jeg ville beholde dem :( Kæresten og jeg er efterfølgende blevet enige om at spare sammen til det SMUKKE mega mussel stel :) Så nu er det uovervejede salg, blevet til to helt nye, helt fantastiske mussel malede tallerkner. Vi har lavet en aftale om, at vi fra og med i dag køber en tallerken om måneden, så der er lang tid til vi har et helt stel, men synes det er til at overskue at betale en halv tallerken om måneden :) Og tænk, de er smukke på både forsiden og bagsiden! Vi er så stolte og glade og føler os som Hr. og Fru Flottenheimer :)

9 kommentarer:

  1. De er så fine! Nu har de vist også fået brud-garanti, så kan man jo bare bruge dem hele tiden, uden at være bange for at smadre en (hvis man nu er så klodset som mig)...
    Go' idé iøvrigt med 1 stk tallerken om måneden!

    SvarSlet
  2. Nåå hvor er I søde!! Hr og fru Flottenheimer <3

    SvarSlet
  3. Ihhh Kamilla jeg ville også bare så gerne have det stel! :) Er sikker på det kommer til at pryde jeres hjem! :)

    SvarSlet
  4. Ohhhappy: Ja, der er nemlig brud-garanti i 2 år, så det er jo ret fantastisk :) Og ja, selvom der går noget tid inden hele stellet er i hus, kan det godt forsvares at lægge en 200-300 kr hver om måneden :)

    Céline: Tak :)

    Cecilie: Ja, det er helt fantastisk det stel, vi er bare SÅ mega glad for det :D

    SvarSlet
  5. Hei Kamilla! Har et spørsmål til deg! Jeg prøvde å sende en mail til deg, men får den bare i retur? Kan du sende en mail til post@prydelig.no, så kan jeg svare på den?

    SvarSlet
  6. Hej Åshild :)
    Jeg har sendt en mail til dig og glæder mig til at høre hvad du mon har af spørgsmål :) Godt du skrev ang. mailen, da jeg kunne se at jeg have skrevet forkert mail adresse! Ups :( Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

    SvarSlet
  7. Puh ha får helt ondt i maven over din fortælling.
    Sikke noget er også helt vild med tallerkenerne og har nu 4 i dia.27cm og vi køber også lidt hen af vejen!

    SvarSlet
  8. thats en dejlig plade ... er det lavet af hvad? hvor har du købt denne?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...