Sider

tirsdag den 10. maj 2011

Fantastiske fødselsdag








I går var det min fødselsdag! Dagen hvor jeg blev rigtigt voksen, eller ihvertfald 26 og klar til alle mulige voksenting i fremtiden :) Men også dagen hvor mit indre barn blev luftet og fik lov at lave og spise læssevis af kage (ja, til ondt-i-maven-stadiet), spille spil og pakke masser dejlige gaver ud. Faktisk blev festen med familien holdt i lørdags og vi var hos mine forældre til hygge og gaveregn. Min søde familie havde rigtigt tænkt på mig og kom med fantastiske lyseduge, Erik Kold dåser, Bjørn Wiinblad vase (som jeg har ønsket mig LÆÆNGE!), kogebog og et tilskud til en Kitchenaid køkkenmaskine. Selve dagen var dedikeret til kæreste-hygge-dag, som startede med at min voldsomt søde kæreste diskede op med morgenmad og en utrolig lækker gave fra ham og hans familie! Nemlig en iPhone! Er helt benovet over så flot en gave! Nu kan der blogges, facebookes og mailes på farten! Tekniske lille mig :) 

9 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen! Om en uges tid er det min tur, 27 år fylder jeg, synes også det lyder vældig voksent ;o)
    Lækre gaver, det er skønt at blive forkælet!

    SvarSlet
  2. Tak Ida :) Jeg er også ret glad for gaver og ikke mindst dem jeg blev begavet med i denne omgang :D

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen. Ene gode sager - både gaverne og ikke mindst kagerne...

    De mørke med hindbær ovenpå ser ualmindelig lækre ud :)

    SvarSlet
  4. Heldige asen som du er blevet forkælet. Og mums for nogle flotte kager.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke. Lyder ellers til at du er blevet fejret med manér...
    Sikke fine gaver...
    TILLYKKE TILLYKKE

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med dagen i går! Fine gaver du har fået:-)

    Kh

    SvarSlet
  7. Det ser ud som om du har haft VERDENS BEDSTE fødselsdag :D - gid det var mig! Kram Cecilie

    SvarSlet
  8. Sikke en flot kage! Og flotte billeder du tager i det hele taget...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...