Sider

søndag den 6. marts 2011

Jeg reklamerer lige lidt



Var til et rigtigt fint tøjarrangement på Stakladen i går med en veninde :) Det var helt gratis at komme ind og der var masser af dejligt tøj at kaste sig over :) Min veninde var i forårshumør og fik de fineste kjoler, mens jeg var mere til retro dimser til ingen penge. smuk hæklet pude med blomster 30 kr, gammel dåse 10 kr, t-shirt med neonfarvede fjer 10 kr, vi var begge rigtigt tilfredse. Jeg har selv bestilt en bod til næste arrangement, som løber af stabelen d. 2. april, så kom frisk og gør en god handel :)



2 kommentarer:

  1. Hvor fine ting du har fået dig, kender det alt for godt...
    Skønne ting og alt for lidt penge i lommen, dog er det gode at man med få penge kan få fine ting i lidt mindre mængder.

    Skøn pude...

    SvarSlet
  2. Ja, jeg var godt nok også rigtigt glad for mine nye sager :) Tingene pynter allerede i stuen og t-shirten snart på min krop ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...