Sider

torsdag den 3. marts 2011

Jeg er afhængig af stoffer!


Jeg er helt fuldstændigt pjattet med retrostof! Ligesom mange andre bloggere samler jeg pudevår, dynebetræg, duge osv. når noget viser sig :) Jeg har en hel stabel, som min kæreste synes er for stor, men jeg synes den er ALT for lille! I går fik jeg ryddet op i gemmerne og fik lagt det hele pænt sammen. Jeg var så opslugt af det at jeg fuldstændigt glemte at tage på det træningshold jef havde meldt mig til. På seminariet er det vist det der kaldes flow :)

2 kommentarer:

  1. Haha!Ja det er da virkelig flow!

    Og ja tænk, Kamilla. To sjæle een tanke :-) Vi var begge på stoffer i går aftes ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er da lidt komisk at stof kan gøre sådan :) Jeg mistede en læser i går, tænker på om personen ikke troede jeg talte om retrostoffer! :S

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...