Sider

lørdag den 19. marts 2011

Genbrugsfund fra vest












I denne uge har min mor, tante, verdens sødeste kusine og jeg været på genbrugsræs i vestjylland. Og hold op hvor kunne de diske op med meget guf de vestjyder! Se bare alt det lækre stof, Bjørn Wiinblad billede, Daisy flødekande, retro service en dejlig kjole som passer, helt gratis smørrebrikker, lækre hjemmehæklede grydelapper og alle de andre skønne genbrugsvidundere :) Vi havde en FANTASTISK dag og efter en hel dag var alle trætte, glade og en masse skønne ting rigere. Udkants-Danmark længe leve :D

5 kommentarer:

  1. Åhhh ja - sikke en masse fine retro ting du fik med dig hjem!! Det er så SKØNT at finde sådanne genbrugs-perler...

    SvarSlet
  2. Ih ja, jeg er simpelthen SÅ glad for mine fine genbrugssager.

    SvarSlet
  3. Er dybt misundelig på din bjørn wiinblad. Den er bare så fin.. Hvad måtte du give for sådan en?
    Og alt det andet er virkelig skønt, jeg må drage til Jylland en dag, hvad i finder rundt omkring, må afprøves.

    SvarSlet
  4. Jamen de forlangte 20 kr. for Wiinblad-skønheden, så jeg var lykkelig :) Jylland er et godt genbrugsland, men mon ikke der også findes små flækker med glemte genbrugsbutikker på sjælland, hvis man kører langt nok væk fra storbyen..?

    SvarSlet
  5. Og Daisy flødekanden. Den er SÅ fin :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...