Sider

onsdag den 7. marts 2012

Kamillas Kolonihavehus!!!



I dag har jeg gjort mit livs største investering. Jeg er blevet kolonihave-ejer! Vi har fundet en skøn haveforening, som ikke ligger mere end 2 km væk fra hvor vi bor :D Jeg er helt overstadig og glæder mig vildt meget til mig vindueshave nu kan få lov at udfolde sig på bedste vis i en rigtig have :D Er allerede i gang med at planlægge, hvilke grøntsager vi skal have og hvilke blomster og hvor der skal være bed og og og...  

Huset er det fineste lille hus, som nok skal blive helt fantastisk, når vi får det indrettet :) Vi drømmer allerede om hvad vi vil lave ved huset og hvordan indretningen skal være. Og hold da op hvor jeg glæder mig til at få fingerne i jorden og i huset og det hele :) Og tænk sig, vi har den flotteste havudsigt udover Århus-bugten! Hvor heldig har man lov at være!?  

Jeg føler mig helt vildt heldig og er bare så stolt og glad :) Glæder mig til at invitere vennerne ud til en grillbøf, kolde øl og hjemmedyrkede grøntsager. Må sommeren komme hurtigt og blive dejlig lun og lækker :) 

22 kommentarer:

  1. Tillykke med Sven. Det er så hyggeligt med en kolonihave. Vi har også et, men det skal vi sælge :-(

    SvarSlet
  2. I bliver så glade for det, et stort tillykke med det (0:

    SvarSlet
  3. Det lyder super skønt! - Især hvis man, som du, går med en haveentusiast i maven. Er ret misundelig på den fine udsigt :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med jeres fine hus.. Det ser bare så hyggeligt ud..
    Kh Camilla
    blog træf læs her
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jubii! Hvor dejligt - Jeg har også haft kolonihave, før vi fik hus og egen have, og det var fantastisk! Det bliver sjovt at følge!

    SvarSlet
  6. Guuud hvor skønt!! Mega fed udsigt og lækker stor have og charmerende sort lille hus. Føj jeg er misundelig på den måde, der ikke klæder nogen! Tillykke, det skal nok blive et hit og hvor glæder jeg mig dog til nogle kolonihave-indlæg :-)

    SvarSlet
  7. Hvor skønt!
    Dejligt for jer :) Tillykke

    SvarSlet
  8. Hvor fedt, Kamilla!!!!!! Kæmpe megameget tillykke!!!!! Hvor ser det bare helt vildt hyggeligt ud, og hvor lyder det skønt med den udsigt.

    SvarSlet
  9. Det er så fedt!!! Er så mega misundelig.. Håber jeg også kan få fingrene i en til sommer ;) Stort tillykke :)
    Knus

    SvarSlet
  10. Det ser da også helt fantastisk lækkert ud. Skønt hus der er på grunden. Den terrasse skal nok blive det hyggeligste sted henover sommeren. Uhm... Tillykke med det.

    SvarSlet
  11. Hvor ser det lækkert ud.. Har selv været kolonihave ejer, dog ikke så lækkert og stort et hus som jeres.. Men vi måtte skille os af med det da vi købte hus og flytede væk og fik nok at få tiden til at gå med ;0)
    Men forstår godt du er glad og bobler over med ideer.. Vil glæde mig til ar følge forvandlingen.. Er sikker på du får gjort det super hyggeligt og varmt, med dine kreative fingre ;0)
    Mille

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med kolonihaven :o)Vi købte selv kolonihave i aug. 2010 (i København)og har ikke fortrudt et øjeblik, jeg var sikker på jeg bare skulle tilbringe lidt weekender derude men vi blev fra april til sep ;o)
    Jeg glæder mig til at se mere til din kolonihave og ideer :o)

    SvarSlet
  13. Tillykke med haven :) Købte selv Kolonihave sidste år i april og kan næsten ikke vente til foråret for alvor kommer, så jeg kan komme ud i min lille oase. Perfekt købstidspunkt, da i kan lå at sætte jeres præg på huset og haven inden sommeren kommer. Glæd dig...

    SvarSlet
  14. Kære Kamilla, Tillykke med Kolonihaven, ih hvor er den hyggelig!
    Jeg er lige på rundtur til de kvinder jeg talte med til Kreativ dag i Århus. Det var rigtig dejligt at se dig igen!
    Hvis du endnu ikke har set event reportagen, kan du finde den her: http://danskewebchicks.blogspot.com/2012/02/blogevent-reportage-kreativ-dag-i-arhus.html

    - og så vil jeg også benytte lejligheden til at smide et link til dig med info om dette års Spring Ud event. Det var rigtig hyggeligt at have dig med sidste år. Håber du har tid og lyst til at komme igen: http://www.danskewebchicks.dk/springud.html

    SvarSlet
  15. Ej, hvor skønt - kan godt forstå at du er glad . Det bliver et skønt forår og sommer :-)

    SvarSlet
  16. For fanden Kamilla. Det er du slet ikke voksen nok til. I min verden er du altså stadig kun 9 år :-) KÆMPE ILLYKKE med huset.Det ser skønt ud.
    Hanne....som engang blev glemt til fødselsdagen ;-)

    SvarSlet
  17. Ih, tak for de skønne beskeder :) Det er så dejligt at høre fra alle I rare mennesker. Jeg er stadig helt oppe at køre over det og lidt forelsket og lidt ustyrlig. Går i store havetanker og drømmer mig hen til sommer og sol på terrassen :)

    SvarSlet
  18. Sikke da en perle I har fået Jer der !!!

    SvarSlet
  19. Jeg blir nødt til at blive fast læser her, så jeg kan følge jeres kolonihaveprojekt hele sommeren ;)

    SvarSlet
  20. Nøj hvor ser det fint ud. Jeg kan godt forstå I er glade. Ligesom Maupelou bliver jeg nød til at følge med i havd der sker fremover.

    TILLYKKE

    SvarSlet
  21. Super flot blog med fantastisk inspiration.....

    Jeg er selv ny blogger og omtaler noget af det samme som dig. Du skal være meget velkommen til at kikke ind :-)

    http://camille-milk-stewart-bermann.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...