Sider

mandag den 14. marts 2011

Er det verden der er fedtet i dag?




Synes bare dagen i dag har været totalt mudret. Vejret har været nærmest sådan lidt grødagtigt, tåget og trist. Jeg gik en dejlig lang tur ved stranden og så hvordan hav, sand og himmel nærmest smeltede sammen i gråt i gråt. Mens jeg gik der kom jeg til at tænke på en Thomas Buttenschøn sang hvor teksten lyder: "Er det verden der er fedtet i dag, eller er det bare mine briller, der trænger til at bli fedtet af?". Jeg kom sådan til at overveje om det mon var mine briller og mit syn på verden der var gråt i dag, eller om det virkelig var verden der var grødet og trist. Jeg tog de grumsede briller af og kørte i genbrug, mere om det senere :D

3 kommentarer:

  1. Synes også dagen i dag har været lidt øv. Desuden har Edith været i et mystisk og knap så muntert humør, hvilket virkelig også påvirker hendes mutti.
    Gad vide om hendes humør skyldes vejret?...
    Mon ikke det bliver bedre i morgen:-)

    SvarSlet
  2. Jo, det må være vejret! Og helt ærligt, hvis både du Edith og jeg synes at dagen har budt på trist møgvejr og dertilhørende humør, så må det jo være verden den er gal med, hurra for det :)

    SvarSlet
  3. Helt klart vejret! Mit humør og sind har været helt fint :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...