Sider

onsdag den 8. februar 2012

Megakup




I går var jeg til megakup på Train i Århus. Det var som sædvanligt rigtigt godt og jeg fik nogle super fine kup med hjem til små penge :) Har købt mit første stykke acne tøj, nemlig den lækre karrygule cardigan. Og tænk engang, den kostede kun en halvtredser :D Toppen er fra topshop og superfin med mønster og flæser forneden :) De stribede gamasher er fra Ganni og super dine med knapper foran. Øreringe, top og cardigan er allerede blevet indviet i dag og ih hvor følte jeg mig fin :)

2 kommentarer:

  1. Du er altid god til at finde det helt rigtige :)

    SvarSlet
  2. Tak Jenny :) Tror det kommer fra min periode, hvor mottoet omkring tøj var: "Prøv noget grimt og måske vil du komme til at elske det" :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...