Sider

torsdag den 22. november 2012

Origami julekugler



Jeg har startet en lille produktion af nogle af mine sager og drømmer om at lave sådan en her. Så min kreative hjerne er på overarbejde i de her dage. Jeg har en masse ideer og stor glæde ved at udleve dem i virkeligheden. Så forvent at se mere til kreative projekter til salg her på bloggen, forhåbentligt snart i form af en blogbutik :)

Jeg har de sidste dage arbejdet med disse julekugler, som kommer til salg i løbet af næste uge her på bloggen :) Skriv gerne til mig på Kamomillavanilla@gmail.com hvis du er interesseret i at købe nogle. De kommer til at koste 50,- pr. stk. og 3 for 100,-.

8 kommentarer:

  1. they look really nice, I will asked my husband to make some

    SvarSlet
  2. De er rigtig flotte :o) Godt sammensat..

    SvarSlet
  3. Kom lige forbi. Fin blog og meget fine kugle, der kan bruges hele året.

    SvarSlet
  4. De er virkelig fine - sådanne nogle bliver jeg simpelthen også nødt til at lave:) Tak for inspirationen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...