Sider

tirsdag den 13. november 2012

Lys i mørket



Den mørke tid har ligeså stille overtaget og jeg savner i den grad dagslyset. Vintermørket påvirker mig en del og jeg er meget mere træt på den her tid af året. Jeg forsøger at kompensere for den manglende sol, ved at tænde min nye fine kuglelampe, som jeg fandt på loppemarked for ikke så længe siden. For at holde humøret højt forkæler jeg mig selv med lækre blade. Denne gang det nye alt for damerne inklusiv det nye alt for damerne interiør, lækkert :) Så jeg holder mig vågen lidt endnu :)

4 kommentarer:

  1. Åh ja, sådan har jeg det også- mere træt og savner lyset efter 17 :) dejligt med forkælelse- jeg har lampen i orange- men din er godt nok fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at vide at jeg ikke er det eneste trætte vintermenneske. Lampen er garanteret fantastisk i orange :)

      Slet
  2. Jeg ligner lo.., er konstant træt og vrisser af alt og alle hvis bare en lille ting stresser mig efter kl.16.15......
    Satme deprimerende...
    Kom sol, kom sommer

    SvarSlet
    Svar
    1. KENDER DET! Prøver d-vitaminer, hygge og selvforkælelse. Men har en ide om at lange gåture i dagslys ville gavne.. Må jeg prøve en dag når jeg får tid ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...