Sider

onsdag den 14. november 2012

Genbrugsguf i efterårsfarver





Det er nok gået op for de fleste, som kigger forbi min blog engang imellem at jeg ELSKER genbrug! Jeg er vild med at finde lækre godter og gør det gerne ofte, hvis pengepungen (og kæresten;) ) tillader det. I går var jeg på et lille genbrugstogt efter arbejde og hvilken heldig tur! Jeg fik fat i det fineste vattæppe i totalt 60'er efterårsstil, den fineste kernelædertaske til skulderen og en fin dåse i kobber, som jo er hipt og moderne disse dage :) Heldige mig :)

9 kommentarer:

  1. Dette vatteppet er det fineste jeg har sett på lenge :) Kult mønster og digger fargene !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er så enig :) Og tænk sig, det lå bare der og kostede kun 25 kr!

      Slet
  2. Hvor er det skægt med det vattæppe - det har min mor også, og idag fandt jeg dyne- og hovedpudebetræk magen til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt :) Jeg så engang dynebetrækket, men købte det ikke og har ærgret mig lige siden. Det er nu så fint :)

      Slet
  3. Uhh, hvor er det fint. Fedt vattæppe:-) Tillykke med de fine fund.
    Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kate :) Det er altid et kvalitetsstempel når du synes om ens loppefund :) Tak :)

      Slet
  4. Ej hvor skægt, har et vattæppe magen til, har haft det i mange år, og det er ubetinget mit ynglings tæppe! Tillykke med det:-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogel skønne efterårs fund! Tasken er virkelig skønt - det ligner en marokansk sag :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...