Sider

mandag den 5. december 2011

5. December: Ønskeliste


Julen er drømmenes og ønskernes tid, så dagens indlæg bliver årets ønskeliste fra min hånd. Det er så hyggeligt at lave ønskeliste, glemmer aldrig, hvor glade vi som børn blev, når BR kataloget kom ind ad døren op til jul, så skulle der sættes masser af krydser og skrives ned på laaange lister. Indholdet på årets ønskeliste har ændret sig en del siden da, men det har skriveren nok i virkeligheden også ;)

Waring Pro blender i den skønneste mintfarve. Jeg er SÅ vild med den og tror den vil klæde vore køkken særdeles godt.


Vores badeværelse er EKSTREMT lille, som i mini-micro-lille! Derfor er vi nødt til at have en plasticskraldespand, da alt bliver helt vådt når man bader. Og så var det jeg fandt den skønne Mr. P i skraldespandsudgave. Dejligt humoristisk i det skønneste plastic, som ikke ruster, bliver det bedre :)


Vores badeværelse er meget hvidt og kedeligt og der mangler helt klart noget farve derude. Badeforhænget fra Marimekko vil helt sikkert kunne give et flot pift til rummet. 


Jeg er MEGET vild med kager og andre søde sager og er også MEGET vild med smukke ting. Med sådan et lækkert konditorsæt vil jeg kunne kombinere de to ting :) 

Har allerede et sæt Marimekko sengetøj og jeg er fuldstændigt vild med det. Det er så smukt og lækkert og så fåes det i ekstra længde, så både kærestens og mine fødder ikke stikker udenfor om natten, skønt. Elsker den gule farve :)

Intet mindre end fantastisk og eksklusiv elkedel fra Alessi. Jeg er helt vild med den og har ønsket mig den længe. Den er virkelig smuk og i god kvalitet, haps :)


 Endnu et sæt til samlingen. Det ser altså bare bedst ud med to ens sæt sengetøj :)
Jeg har lånt en virkelig uundværlig ismaskine af kærestens gode kammerat. Har haft den LÆNGE, så syns det er på tide jeg selv får mig en og han kan få sin tilbage. Denne fra philips er super god.



2 kommentarer:

  1. Skønne ønsker. Jeg drømmer også om et Marimekko badeforhæng, men indtil videre har jeg været for nærig ;)

    SvarSlet
  2. Lige et lille tip fra en ismaskine ejer, jeg har nemlig den på billedet, hvor det kun er et element i bunden man fryser ned. Hvis du har en fryser med plads, vil jeg anbefale en ismaskine hvor man fryser hele skålen, sådan en har min mor og den giver et hurtigere og bedre resultat. god jul fra Cæcilie/sanseligt.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...