Sider

torsdag den 8. november 2012

Ønskeseddel part one


 De fedeste sneakers EVER! Liberty og NIKE i fin fusion. Jeg er vild med dem.
Billedet er lånt her.



 Disse to überlækre plakater er som skabt til vores ene meget hvide væg i stuen. Grafik og træ i skøn forening. Billederne er lånt her


 Det er ikke nogen hemmelighed at jeg er helt forelsket i bonderøven og hans søde kone og deres enkle liv på Kastaniegården. Theresa har skrevet endnu en bog, som jeg bare MÅ eje.
Billedet er lånt her

Jeg er vild med HAY og synes dette sengetæppe ville passe perfekt ind i vores soveværelse.
Billedet er lånt her


Mere HAY. De fine neonfarvede viskestykker står højt på ønskelisten. Især de blå og pink nuancer fanger min opmærksomhed.
Billedet er lånt her



2 kommentarer:

  1. Wow hvor er de sko bare lækre! Sjov kombi men det ser rigtig godt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...