Sider

søndag den 4. november 2012

Hvide nuancer





Rema1000 har fra i dag de fineste lyshuse, som jeg bare måtte eje. Kæresten synes det ligner lidt små kirker. Jeg er helt enig og forbinder dem med med lys og varme og julestemning. De er så hyggelige, nu hvor dagene er blevet kortere og mørket sniger sig ligeså stille ind på os. Jeg fik også de fine papirkugler, som skal bruges som julekugler i december. Søstrene grene har også fine hvide sager. Da jeg var der, fik jeg de store papirblomster med hjem. De er hængt op i soveværelset med fin pink murersnor. Jeg synes det hvide lyser godt op i den mørke tid. Mere hvidt, tak :)

7 kommentarer:

  1. Jeg stod også og overvejede lyshusene i går :D Rema har virkelig mange fine ting for tiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har de virkelig. Må lige lure i vores lokale Rema efter den fine tavle i har fået :)

      Slet
  2. Jeg har også kig på de fine huse.

    I mit soveværelse hænger kuglerne i store, købt i søstrene grene til en 10´er...jeg har også mange af dem du viser, jeg købte nemlig 70 stk til vores bryllup for to måneder siden;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, har man kunnet få kuglerne i store i søstrene grene! Uha, dem gad jeg godt have haft nogle af.

      Slet
  3. Tak for dit post. Det betød nemlig at jeg, der ellers aldrig kommer fobi den lokale Rema1000, måtte forbi på min morgentur med barnevognen.
    Jeg kom hjem er de to sidste lyshuse (den billige erstatning for Kählers lyshuse) og den sidste pakke papirkugler.
    Det betaler sig at følge blogs ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor heldigt :) Ja, Rema1000 kan sagtens have fine sager :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...