Sider

torsdag den 11. oktober 2012

Hvad den lyserøde fjellræv gemte



I går var jeg på skolebænken og havde derfor pakket min lille lyserøde fjellræv to the max. Det her var hvad den gemte:
  • Et stk. lidt halvkedelig madpakke (dog med lækre blommetomater fra farens drivhus).
  • 3 stk. tekster om læring og ikke-læring.
  • Min lille mac i sin liberty-overfrakke plus oplader.
  • Min Paul og Joe pung til hvis nu der var noget man skulle købe.
  • Et halv-tegnet stjernemønster til sweater på diddl-papir til en medstuderende
  • Dejlig koldt vand fra køleren.
  • Pink highlighter, man ved aldrig hvornår man får brug for sådan en.
  • I-phoneheadset til lydbøger på I-phone.
  • Hvidløg, til kolonihaven, skal lægges i oktober for at få rigtige ægte fed til næste sommer.
  • 3 poser løg til at lægge i kolonihaven, elsker de sorte tulipaner, vibefedt og de blå perler. De er lagt og jeg er SPÆNDT!
  • Navneskilt, man er vel skoleelev.
  • Penalhus i thailandsk mønster.



2 kommentarer:

  1. Fin Fjæller og hyggeligt indhold! Hvad er det da for en skolebænk du er på, Kamilla?

    SvarSlet
  2. Hej Trine :) Jeg er ved at tage en efteruddannelse som ordblindeunderviser :) Spændende, spændende :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...