Sider

tirsdag den 12. april 2011

En visdomstand dummere



Har været i hænderne på et par tandlægestuderende, som var vilde for at fjerne min skøre liggende visdomstand. Det tog 2 timer, men var faktisk rimelig smertefrit og helt ok. Jeg havde ellers forventet tårer, eventuelle besvimelser og lignende ubehagligheder... Men det var heldigvis slet ikke så slemt endda. Medicinen er nu kold, blød mad (jeg hørte straks Ben and Jerry is), smertestillende gange mange, så lidt fysisk aktivitet som muligt (så straks mig under varm marimekko-dyne hele dagen). Og tænk hvor heldig jeg var, da jeg kom hjem med ballonkind og bedøvelse i hele munden, lå det nye BOLIG LIV i postkassen til mig! :) Nu skal jeg bare se dårligt TV, blogge og læse Bolig Liv resten af dagen, ahh :D Kan ikke lade være at tænke på om jeg er blevet lidt dummere nu hvor jeg kun har 3 visdomstænder...?

5 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA..... for dælan da Kamilla :O) Det er virkelig synd for dig, at du er blevet dummere!
    hæhæhæ....
    Dejligt det ikke gjorde ondt, så bliv ved med pillerne og de kolde drikke og is, så skal du nok holde smerten hen. Hyg dig under dynen. Sidder og knokler med min opgave... dyt dyt ska vi byt?!

    SvarSlet
  2. Det er MEGET vigtigt med masser af selvforkælelse efter sådan en omgang. Fik selv fjernet 4stk visdomstænder for nogle år siden, og det var altså ikke sjovt... Og af en eller anden grund sagde de, at jeg ikke måtte spise ting med mælk i bagefter, så ingen is til mig :/...

    SvarSlet
  3. Susan: Nåede ikke lige at tage næste pille før smerterne begyndte... Og jeg kan hilse og sige at det gør NAAAS, blev helt pyldret og babyagtig! Så måtte spise en masse is og piller, men det er heldigvis allerede bedre :) Håber det går derud af med opgaven :)

    Ohhhappy: JA, masser af selvforkælelse, det er det eneste der virker (udover førnævnte piller :P ) Ej, det må have været frygteligt at få fjernet 4 visdomstænder!!

    SvarSlet
  4. Hvor synd for dig! Jeg føler virkelig med dig! Specielt i dag, da det er bagefter, det er allerværst! Spis masser af is! Jeg spiste selv masser af frugtgrød! :)

    SvarSlet
  5. Åhh av... Det er min skræk at skulle det... Håber du er ovre de værste smerter.

    Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...