Sider

mandag den 18. april 2011

Bizar bazaar








I weekenden  har kæresten og jeg været til familiearrangement i København. En af dagene var der "Bizar Bazaar" i vanløse kulturcenter, et super godt arrangement, hvor kulturcentret var spækket med kunsthåndværkere og andre kreafolk. Jeg fik tippet om markedet i min yndlingsbutik i Vanløse: Frøken Svendsen. Mange af billederne er fra Frøken Svendsens stand på markedet, som I kan se laver hun de FINESTE ting! KCA havde også en stand, hvor jeg endelig fik købt de flotte Birdie-øreringe, som jeg har luret på længe. Arrangementet var vildt inspirerende og jeg gik straks hjem og syede en lækker ny sommerkjole :)

5 kommentarer:

  1. neeeej hvor nogle lækre billeder. Det ville jeg gerne ha oplevet. det ser super fedt ud.. Og sikke søde øreringe du har fået dig...

    SvarSlet
  2. Hold da helt op det ser fedt ud! Det er altså lidt snyd at alt det fede foregår i KBH...
    Vildt fede øreringe!
    Glæder mig til at se kjolen :-)

    SvarSlet
  3. Fine øreringe! Stemmer i med Trine.. hvorfor foregår alt det fede i KBH.. Her i Randers sker der i hvert fald ikke noget inspirerende og fedt.......
    Glæder mig til du flasher kjolen:-)

    SvarSlet
  4. Hvor tager du altså bare nogle skønne billeder! Jeg melder mig som fast læser og vil glæde mig til at se flere :)

    Mvh Laila

    SvarSlet
  5. Hej Laila :)
    Velkommen til og mange tak for de fine ord :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...