Sider

fredag den 5. oktober 2012

Fredagskup








Der er i denne uge fine nordiske sager i Fakta, så jeg måtte forbi og få en af de lækre rensdyrskind under neglene. Trods at der kun skulle være få pr. butik lykkedes det :) Vores sofa er ved at være lidt slidt, så rensdyrskindet giver et nyt look til den gode gamle sofa. Fik også lige et par rensdyr-printede viskestykker med hjem. Turen hjem fra arbejde bød også på et smut forbi den lokale genbrugs. Fik fat i den fineste sættekasse en træbakke til mine rode-papirer og en kageopsats til guf. Følte mig bare SÅ heldig med alle mine kup. God start på en dejlig weekend :)


3 kommentarer:

  1. Wauw hvor har du været heldig de sidste dage med lopper - er helt vild med de forskellige fine glas skåle og den smukke gamle sættekasse :)

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Det vidste jeg slet ikke, måske man lige kan nå forbi Fakta i morgen og tjekke resterne - man kunne jo være heldig ...mviskestykket er super fint

    SvarSlet
  3. Min Fakta fik ikke de ting hjem ;-(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...