Sider

lørdag den 10. september 2011

Kronen på værket












Jeg har i dag været en tur i en af mine absolutte yndlingsbutikker, nemlig "Kronen på værket". Det er den fineste butik, fyldt med lækre loppefund blandet med smuk brugskunst, tøj og smykker. Jeg er helt vild med stilen og fik i dag lov at amok-fotografere herligheden :) 
Heldige mig fik sidste jul et gavekort af sin lillebror, som i dag blev vekslet til den smukkeste dåse jeg længe har set, nemlig den turkise konfekture-dåse i toppen af indlægget, jeg var helt solgt :)Butikken ligger i bunden af gå-gaden i Frederikshavn, men har også en hjemmeside med tilhørende netbutik, tjek den ud her, den er helt klart et besøg værd både i virkeligheden og på nettet :) 

2 kommentarer:

  1. Det er helt sikkert også en af mine ynglingsbutikker, selvom betjeningen nogle gange er lidt småsur:)
    Virkeligt en SMUK butik med alt hvad hjertet begærer:)

    SvarSlet
  2. Hei :) Så flott blogg du har . Takk for at du ville være med på min Give Away :)Slik fant jeg jo deg ;)

    Knall fin boks :)
    Hilsen Janne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...