Sider

lørdag den 26. februar 2011

Opmærksomhed til en lille gartner


Jeg har en ide om at der er en lille gartner gemt i maven på mig. Jeg har ihvertfald været plaget af plante, så og høste trang de sidste uger! Men nu er jeg i den uheldige situation, at vi ikke har egen have og har derfor kastet mig over et mini-gartner-projekt: karse i vindueskarm :) Der er også den anden side af sagen, nemlig at planter gennem tiden har haft det rigtigt svært i min varetægt, ikke mange har overlevet det møde. Men efter, at jeg er begyndt at lykkes med mine orkideer og den lille gartner kræver opmærksomhed, har jeg modigt våget mig ud i mit mini-gartner projekt. Jeg kan ikke vente til der er karse til vores æggemadder, mmm :)

5 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt altså!!
    Vi skal altså også ha gang i noget karse.

    Sikke en masse læsere du har fået i dag! Tillykke:-)
    Og det er jo kun begyndelsen :-)

    SvarSlet
  2. Ja, der er lidt barndomshygge over det. Tror det bliver et hit :) Jeg glemte da helt at vise dig hvordan man laver bønnespirer, overvejer lidt en DIY. Selvom det er enormt nemt, det kræver mest af alt tålmodighed :)

    Ja, mega mange læsere! har hele 18 nu! Tusind tak for promoveringen :)

    SvarSlet
  3. Det var så lidt, så lidt.
    Ja tak, til bønnespirer DIY :-)
    Du suger jo læsere til som en anden magnet ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Kamilla, Tak for din skønne kommentar! Og rigtig hjertelig velkommen i Blogland - jeg har straks meldt mig som fast læser :)

    SvarSlet
  5. Trine: Der kommer en DIY i løbet af dagen. Ja, det er vildt skønt at der er nogen der gider følge med herinde :)

    Mejse: Tusind tak for en god velkomst. Du er selvfølgelig allerede på min faste læser liste :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...